O rondanén'na bjanca njgra e znéla / ch'a t'gir al mónd par costruìrt al nì / par ti che téra éla la pu béla? / parchè la vris andär a vèddor mi. / Mo l'è Pärma ch'l'è speciäla / pjén'na äd vióli profumädi / e l'è tanta muzicäla / da fär tutti un po' cantär. / Int’il gróndi cuànd a pióva / l’àcua t‘ f a la sérenäda / e in-t-il tòrri traforädi / dvénta muzica anca al vént. /O lezgnolén ch’a t’ gh’é la góla dòra / indo ät imparé a cantär csi bén? / Al to gorghègg da ‘dentor tutti al fóra / e il coppiètti alóra is fan l’océn. / J’ò imparé a stär su ‘na pianta / cla se spécia in-t-un laghètt / indo gh’é un izolètta / con di ciggn bianch e morètt. / Tutt il siri là sentiva / i béj cant ädla coräla / e ’l me cór picén al capiva / che csì sól a s’ pól cantär.


lunedì 24 dicembre 2012

Echi del recital di Desirée Rancatore

QUANDO SI DICE STANDING OVATION....
Quando si dice "standing ovation" non è un modo di dire tanto per dire per sottolineare l'entusiasmo del pubblico dopo uno spettacolo. Vuol dire che gli spettatori, tutti in piedi, non la smettono più di applaudire, gridare "bravi", chiedere bis e tris. È quello che è successo giovedì sera all'Auditorium del Carmine  conclusione del recital di Desirée Rancatore

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