/// O rondanén'na bjanca njgra e znéla / ch'a t'gir al mónd par costruìr al ni / par ti che téra éla la pu béla? / parchè la vriss andär a vèddor mi. / Mo l'è Pärma ch'l'è speciäla / pjén'na äd vióli profumädi / e l'è tanta muzicäla / da fär tutti un po' cantär...

domenica 7 ottobre 2012

Cór crozè - L'opinione di Michelotti dopo Catania - Parma 2-0

NOIÄTOR ÈMMA FAT LA PARTIDA
E CHILÓR J ÀN FAT DU GOLL...
CATANIA - PARMA 2-0 Sät co' gh'ò da dir? Che il Parma è una squadra immatura. E po a gh'èmma 'd j  atacànt ch'in vèddon miga la porta, gnanca s'la fuss al Portón 'd San Lazor. Risultato ineccepibile, anca s' j én stè i crozè a fär la partida. Mo chilór j àn fat du goll... E i podävon ésor anca tri sul finäl.
Deluso?
A gh'é mäl che deluz... A són anca rabì. Non abbiamo giocatori che sappiano aggredire i portatori di palla avversari. Manca la cattiveria agonistica. O meglio, sono fallosi, ma commettono falli gratuiti, inutili. Manca la disciplina in campo. Basta dire che continuano a collezionare ammonizioni ed espulsioni. Insomma, questa è una squadra che manca di consistenza.
Che cosa mi puoi dire di Mirante? Che voto gli dai?
Gli darei sette per cme l'à zughè, però scendo a séz parchè al s'é fat amonir.
E alla difesa?
Paletta cme sémpor al pu bón. L'à anca salvè un goll bélle fat. Dagh un ot ch'al s'al mérita tutt. A Lucaréli séz, Belaouane al meritrìss la suficensa, però dagh un cuator par l'amonisjón. L'à dè un scopasón a l'avarsäri. Mo a s' pól där?
Il salvataggio di Paletta
Là in mezzo?
Là in méza a gh'é da cridär. Galloppa e Valdés sinch. I n'àn miga zughè mäl, par la vritè, però trattengono troppo la palla. Non mi sono piaciuti. Gobbi, invéci, séz e méz, perché ha giocato, ha combattuto, si è fatto valere. Parola senza infamia e senza lode, séz méno. Biabianjy l'à fat 'dla gran confuzjón, sinch anca a lu.
Gli attaccanti?
E li chiami attaccanti? Amauri cuator, come se non ci fosse. Troppo lento. Spero ancora che recuperi, che torni l'Amauri che conosciamo. L'é statich da morir. Al podriss andär a zugär a gerlo... Belfodil evanescente, dagh un sinch e méz, ma solo per stima. Sperèmma ch'l'impära a zugär al follber.
Belfodil è stato sostituito da Pabón. Le cose non sono andate meglio?
A Pabón dagh un séz 'd stimma. L'à zughè vint minud, mo l'à zughè da lu. Nessuno lo serve.
È entrato anche Zaccardo...
Bón chilù... Al paräva Gandoj. T'arcordot Gandoj?  L'éra vón ch'l'andäva in gir con un sachètt 'd srézi e al ja perdäva tutti...
Che voto ti senti di dare a mister Donadoni?
Senza infamia e senza lode, ma gli dò cinque perché attualmente sta guidando una squadra inesistente.
mez
(Si ringrazia Giuseppe Mezzadri per la supervisione delle parti dialettali)

Nessun commento: