O rondanén'na bjanca njgra e znéla / ch'a t'gir al mónd par costruìrt al nì / par ti che téra éla la pu béla? / parchè la vris andär a vèddor mi. / Mo l'è Pärma ch'l'è speciäla / pjén'na äd vióli profumädi / e l'è tanta muzicäla / da fär tutti un po' cantär. / Int’il gróndi cuànd a pióva / l’àcua t‘ f a la sérenäda / e in-t-il tòrri traforädi / dvénta muzica anca al vént. /O lezgnolén ch’a t’ gh’é la góla dòra / indo ät imparé a cantär csi bén? / Al to gorghègg da ‘dentor tutti al fóra / e il coppiètti alóra is fan l’océn. / J’ò imparé a stär su ‘na pianta / cla se spécia in-t-un laghètt / indo gh’é un izolètta / con di ciggn bianch e morètt. / Tutt il siri là sentiva / i béj cant ädla coräla / e ’l me cór picén al capiva / che csì sól a s’ pól cantär.


sabato 18 febbraio 2012

Il vaticinio di Michelotti

A M' PIÄZ
CLA SCUÄDRA CHÌ:
 A ROMMA PARZÈMMA
La voce più amata dell'Oltretorrente indossa la veste di indovino e prevede, con motivazione, il risultato della partita del Parma - E gareggia con Carlo Chiesa, suo partner a "Pronto chi  Parma?" 
ROMA - PARMA
ZÉRO A ZÉRO
(O VÓ A VÓ) 
"Cla scuädra chì
la m' piäz e mi a crèdd che andrèmma a parzär a Romma. Purtroppo c'è il problema Totti, che contro il Parma segna sempre, ma questa volta sono fiducioso. Anca parchè, in méza al camp a gh'èmma Jonathan ch' l'é un vichingo straripant e Mariga ch' l'é 'na sicurèssa. Cosst l'é' al moméntó bón, l'infilarèmma cme di cojón"Il "competitor" di Albertone per questa trasferta all'Olimpico  è Carlo Chiesa, suo partner a "Pronto chi Parma?", la popolare trasmissione di Tv Parma. Chiesa non è così ottimista come Alberto. "Io invece purtroppo mi sento di prevedere un 2 a 0 a favore della Roma. Il Parma è reduce da cinque risultati utili  e questa trasferta la temo molto. Prima o poi un risultato negativo può arrivare. Ovviamente spero di sbagliarmi". (mez)

Nessun commento: