O rondanén'na bjanca njgra e znéla / ch'a t'gir al mónd par costruìrt al nì / par ti che téra éla la pu béla? / parchè la vris andär a vèddor mi. / Mo l'è Pärma ch'l'è speciäla / pjén'na äd vióli profumädi / e l'è tanta muzicäla / da fär tutti un po' cantär. / Int’il gróndi cuànd a pióva / l’àcua t‘ f a la sérenäda / e in-t-il tòrri traforädi / dvénta muzica anca al vént. /O lezgnolén ch’a t’ gh’é la góla dòra / indo ät imparé a cantär csi bén? / Al to gorghègg da ‘dentor tutti al fóra / e il coppiètti alóra is fan l’océn. / J’ò imparé a stär su ‘na pianta / cla se spécia in-t-un laghètt / indo gh’é un izolètta / con di ciggn bianch e morètt. / Tutt il siri là sentiva / i béj cant ädla coräla / e ’l me cór picén al capiva / che csì sól a s’ pól cantär.


venerdì 7 ottobre 2011

Dopo la prima della "Messa da requiem"

UN SUCCESSO, MA...
(La critica di Zoppi)
Il pubblico ha tributato al capolavoro verdiano diretto da Yuri Temirkanov interminabili applausi, ma il nostro Paolo Zoppi, nella sua critica, esprime qualche riserva
Ieri sera è andata in scena, come abbiamo raccontato quasi "in diretta" la Messa da requiem nella magica cornice del Teatro Farnese, secondo titolo del Festival Verdi. È stato un successo, ma già ieri sera il nostro critico musicale Paolo Zoppi, a caldo, ha manifestato qualche piccola riserva.  Ora Zoppi ci ha fatto avere la sua critica, dove analizza la Messa verdiana e lo spettacolo, partendo dalle scelte di Temirkanov.
(Nella foto: il momento degli applausi finali)
LEGGETE LA RECENSIONE DI ZOPPI NELL'EDIZIONE SPECIALE DI SU IL SIPARIO

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