/// O rondanén'na bjanca njgra e znéla / ch'a t'gir al mónd par costruìr al ni / par ti che téra éla la pu béla? / parchè la vriss andär a vèddor mi. / Mo l'è Pärma ch'l'è speciäla / pjén'na äd vióli profumädi / e l'è tanta muzicäla / da fär tutti un po' cantär...

domenica 25 settembre 2011

Cór crozè - L'opinione di Michelotti

ÈMMA PÄRS CÓNTRA
'NA SCUÄDRA
CH'L' ANDÄVA
AI DU A L'ORA


PARMA - ROMA 0-1 Dire che sono preoccupato è poco. Sät co' vól dir pärdor cóntra la Ròmma 'd stasira? Cóntra 'na scuädra ch'l'a va ai du a l'óra. Oh mo che lavór. A j ò mäi visst 'na partida compàgna... E Biabiany... che dizastor, per puro egoismo ci ha tolto la gioia del pareggio. Cimba stasìra al paräva un rangotan.
Albertone, anche stavolta avevi previsto un pareggio 0 a 0, oppure 1 a 1: invece...
Sì e m' dispiäz. Mo a m'dispiäz 'd pu coll vèddor 'na scuädra compàgna. E po al parègg' al sarìss rivè, mo Cimba... Mo gh'é 'na coza da dir: stirè Giovinco, stirè Crespo. C'è evidentemente qualcosa che non va e riguarda la preparazione. Crespo, p'r ezempi, l'é stè in camp tri minud...
Che cosa mi dici di Mirante, stasera?
Che non è il Mirante che conoscevamo. In occasione del gol di Osvaldo l'é andè par parpaj e po l'é caschè cme un sach 'd pomm da téra.
La difesa?
Lasa perdor... Mai che appoggi il centrocampo o le punte con giocate intelligenti. I cason via la bala a la viva il parroco. Gobbi l'é unnich ch'al s'è salvè.
E il centrocampo?
Latitante. E non è la prima volta in questo campionato. Galloppa continuiamo ad aspettarlo, mo chissà indo' l'é andè. Morrone al gh'à i ciold in-t-i pe, solo Modesto, a mio parere, ha fatto qualcosina.
E l'attacco?

Perché, avevamo anche un attacco? Giovinco stasìra l'éra zo cme 'na sardén'na. Cimba l'é stè un dizastor.

Il migliore del Parma?

Se proprio devo dirne uno, dico Gobbi.
Il peggiore?

A parte Gobbi...
tutti. Tutta cärna di bassa macelleria.
Il voto a Colomba?

Dagh un bél sincov n'ätra volta. Vorrei che mettesse in campo una squadra più vivace. Se non dà una mossa a questa squadra andèmma zo cme 'na ciocaróla.
pramzan45
(Revisione delle parti dialettali di Giuseppe Mezzadri)

Nessun commento: