O rondanén'na bjanca njgra e znéla / ch'a t'gir al mónd par costruìrt al nì / par ti che téra éla la pu béla? / parchè la vris andär a vèddor mi. / Mo l'è Pärma ch'l'è speciäla / pjén'na äd vióli profumädi / e l'è tanta muzicäla / da fär tutti un po' cantär. / Int’il gróndi cuànd a pióva / l’àcua t‘ f a la sérenäda / e in-t-il tòrri traforädi / dvénta muzica anca al vént. /O lezgnolén ch’a t’ gh’é la góla dòra / indo ät imparé a cantär csi bén? / Al to gorghègg da ‘dentor tutti al fóra / e il coppiètti alóra is fan l’océn. / J’ò imparé a stär su ‘na pianta / cla se spécia in-t-un laghètt / indo gh’é un izolètta / con di ciggn bianch e morètt. / Tutt il siri là sentiva / i béj cant ädla coräla / e ’l me cór picén al capiva / che csì sól a s’ pól cantär.


martedì 31 maggio 2011

Grande serata di musica sul piccolo schermo

STASERA SU TV PARMA
IL CONCERTO
AL DEL CARMINE

Va in onda alle 20,30 sull'emittente cittadina il concerto di venerdì scorso all'Auditorium del Carmine con Anna Maria Chiuri che ha ricevuto il premio "Dal labro il canto" degli Amici della Musica Cral CariParma

2 commenti:

Anonimo ha detto...
Questo commento è stato eliminato da un amministratore del blog.
ACHILLE MEZZADRI ha detto...

Prego cortesemente l'anonimo di ritirare il post precedente, che non ha alcun riferimento al post e al blog in generale. Non è una questione di Corano o di Bibbia, che va giustamente trattata in altre sedi. Qui si tratta di SPAM. Avverto l'anonimo che se il commento non sarà cancellato entro 24 ore provvederò io stesso alla cancellazione.