/// O rondanén'na bjanca njgra e znéla / ch'a t'gir al mónd par costruìr al ni / par ti che téra éla la pu béla? / parchè la vriss andär a vèddor mi. / Mo l'è Pärma ch'l'è speciäla / pjén'na äd vióli profumädi / e l'è tanta muzicäla / da fär tutti un po' cantär...

sabato 12 febbraio 2011

Cór crozè: l'opinione di Michelotti

CHE LAVÓR... ANDÈMMA
SÉMPOR PU ZO

MILAN - PARMA 4-0 Ragas, adésa a sèmma déntor ala lota par la retrocesjón... 'N ätor dizastor. Anca incó èmma magnè ‘d l'oca. Mi vriss magnär anca un nador d’ogni tant. Non abbiamo qualità, cossta l'é 'na scuädra sénsa cualitè. Abbiamo gente lenta, come Zaccardo, per esempio, che non è più quello che conoscevamo. A gh'èmma “Piedidolci” Paci ch'a pära ch'al vaga insimma a dj óv... L'unico che lotta è Risolón-Valiani, l'é l'unnich ch'al sérca 'd fär cuél. Stricca stricca a né s’résta mäi njént in man.
Dopo una batosta così è comprensibile la tua delusione...
Scrivol, scrivol, a són deluz dabón. E la barca tornò sola... Stasìra ch'éra Gruéra ch'al fäva coll ch'al vräva.
Scusa, ma chi è Gruéra?
Chi vót ch'al sia? Cassano. Con cla facia tutta picäda, al pära dabón al fórmaj gruéra.
Mirante ha delle colpe sui quattro gol subit?
Mo no, povrén. L'à fat coll ch'l’à podù. Magari è arrivato un po' in ritardo sul secondo gol... ma ci ha salvato da una punizione ancora più pesante.
La difesa?
Fam miga parlär par caritè. La banda del buco. Soprattutto nel secondo tempo. Ma è per il comportamento in generale della squadra che sono deluso. Giocavamo contro una squadra fortissima, con grandi campioni come Cassano, Ibrahimovic, Seedorf, Robinho... njént da dir, ma ci è mancato lo spirito di reazione. Int al prìmm témp ancorr ancorra, mo dopa... Giocatori senza nerbo. Pensa che Bojinov l'éra in camp da déz minud e al s’è andè a rinfrescär subitt, l'à fat la doccia. L'éra béle scopjè.
C'è un migliore nel Parma di stasera?

A diriss Amauri. A s' vèdda ch’ l'é un vér centravanti. Mo al zuga in méza al dézert.
Però un peggiore c'è...
Be'... Zaccardo. Mo anca Giovinco l'à fat pètt cme 'na ciocaróla e Crespo al n'à miga visst 'na bilja.
Secondo te il Parma può uscire da questa crisi, e come?
A n' so miga co' dirot. Qui ci vuole volontà, forza d'animo. I dirigént i dizon: questa squadra va aiutata. Mo co' vót jutär? Un mort? Chi an gh'é mäl che Messa da requiem...
Te la senti di dare un voto a Marino stasera?
Sì: zero.
Secondo te il mister ce la fa a tener stretta la panchina? Credi che resti?
E mi fagh ‘na dmanda a ti: in giro chi gh'é?
pramzan45

(Si ringrazia Giuseppe Mezzadri per la supervisione delle parti dialettali)

Nessun commento: