O rondanén'na bjanca njgra e znéla / ch'a t'gir al mónd par costruìrt al nì / par ti che téra éla la pu béla? / parchè la vris andär a vèddor mi. / Mo l'è Pärma ch'l'è speciäla / pjén'na äd vióli profumädi / e l'è tanta muzicäla / da fär tutti un po' cantär. / Int’il gróndi cuànd a pióva / l’àcua t‘ f a la sérenäda / e in-t-il tòrri traforädi / dvénta muzica anca al vént. /O lezgnolén ch’a t’ gh’é la góla dòra / indo ät imparé a cantär csi bén? / Al to gorghègg da ‘dentor tutti al fóra / e il coppiètti alóra is fan l’océn. / J’ò imparé a stär su ‘na pianta / cla se spécia in-t-un laghètt / indo gh’é un izolètta / con di ciggn bianch e morètt. / Tutt il siri là sentiva / i béj cant ädla coräla / e ’l me cór picén al capiva / che csì sól a s’ pól cantär.


giovedì 23 dicembre 2010

Una foto, una storia -143-

"CARO DE NIRO,
LEI È STATO NOMINATO"

La scena, vista con gli occhi di oggi, è spassosa. Fontevivo, autunno 1974: alla porta di una villetta senza campanello, bussa Giovanni Ferraguti, dotato dell'inseparabile macchina fotografica. Apre, meravigliato e infastidito perché sorpreso in un rifugio che credeva segretissimo, Robert De Niro, impegnato nelle riprese di Novecento di Bernardo Bertolucci. "De Niro, lei ha ricevuto la nomination all'Oscar", dice Ferraguti. "Lei è matto", risponde De Niro. Come andò a finire l'incontro - battibecco lo potete vedere nella nuova puntata della rubrica Una oto, una storia, che Ferraguti firma con lo pseudonimo di Gion Guti.
☞ DE NIRO E LA NOMINATION

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