/// O rondanén'na bjanca njgra e znéla / ch'a t'gir al mónd par costruìr al ni / par ti che téra éla la pu béla? / parchè la vriss andär a vèddor mi. / Mo l'è Pärma ch'l'è speciäla / pjén'na äd vióli profumädi / e l'è tanta muzicäla / da fär tutti un po' cantär...

domenica 14 novembre 2010

Cór crozè - L'opinione di Michelotti

L'É MÉJ UN ÓV
INCÓ CHE
'NA GALÉN'NA
DMAN

BARI - PARMA 0-1 Seconda vittoria in tre giorni, la situazione è migliorata. Mo a j ò bruzè bombén. Cuand a s' zugäva vundoz cóntra vundoz èmma dominè, po dopa, in vundoz contra nóv, sèmma andè in bambola. Comunque, l'é méj un óv incó che 'na galén'na dman...
Com'è andata in generale?
Int al primm temp a j ò visst un bél Pärma, padrón dal camp. Po dop, int al secónd témp i galètt j én andè a l'arembàg'. Mo cuand al Bäri l'é restè in nóv al paräva in vundoz e nuätor in nóv. Incredibbil.

La partita di Mirante
Nel primo tempo, al 24', al 28' e al 29' l'à fat tre gran béli parädi. Come sempre sicuro. Al m'é piazù bombén.
Che cosa mi dici della difesa?
Bene, bene. Bravi tutti quanti. Mo un briz äd pu Paletta. Peccato che si sia beccato un'ammonizione e che domenica prossima, contro la Lazio, non ci sia. Se dovessi dagli un voto pr' incó a gh’ darìss ott. Bene anche Zaccardo, bene anche "piedi dolci" Paci. In difesa c'era anche Sgorbagnón. Al m'é piazù anca lu.
E del centrocampo?
Morrone l'é tornè a ésor un can lupén, Dzemaili bravo, determinante, Candreva bene e in pu l'à fat un gòll dala Madònna.
E adesso dimmi come hai visto l'attacco.
Mi piacerebbe perfino evitare di doverne parlare, ma visto che devo... me la prendo ancora una volta con Marques, che comunque è meritevole del passaggio a Candreva che ha fatto gol. Comunque Marques a gh'é da ciapärol, ligärol e mandär’l al masél par fär dil polpètti. Da incò al ciam "Pissa Pociccia pociäda int la pissa". Un po' volgarotto, lo so, mo al me fa rabir. L'à zughè bén fino a quando non ha sbagliato un gol già fatto. Mi al portarìss in ortopedia par mettrogh al colär. Valerio? Forsi al pensäva a la so moróza.
Il migliore del Parma?
Direi Candreva, che ha fatto un gran gol, ma mi sono piaciuti anche Morrone, Dzemaili e Paletta.
E il peggiore?
In du: Marques e Bojinov. Marques al perda sémpor la bala, al se perda int un bicér d'acua.
Il voto a Pasquale Marino
Un ätor séz. A m' vój rovinär...
(Si ringrazia Giuseppe Mezzadri per la supervisione delle parti dialettali)

Nessun commento: