O rondanén'na bjanca njgra e znéla / ch'a t'gir al mónd par costruìrt al nì / par ti che téra éla la pu béla? / parchè la vris andär a vèddor mi. / Mo l'è Pärma ch'l'è speciäla / pjén'na äd vióli profumädi / e l'è tanta muzicäla / da fär tutti un po' cantär. / Int’il gróndi cuànd a pióva / l’àcua t‘ f a la sérenäda / e in-t-il tòrri traforädi / dvénta muzica anca al vént. /O lezgnolén ch’a t’ gh’é la góla dòra / indo ät imparé a cantär csi bén? / Al to gorghègg da ‘dentor tutti al fóra / e il coppiètti alóra is fan l’océn. / J’ò imparé a stär su ‘na pianta / cla se spécia in-t-un laghètt / indo gh’é un izolètta / con di ciggn bianch e morètt. / Tutt il siri là sentiva / i béj cant ädla coräla / e ’l me cór picén al capiva / che csì sól a s’ pól cantär.


giovedì 23 settembre 2010

Una foto, una storia -104-

LA CODA INTERMINABILE
PER UN BIGLIETTO AL REGIO
Dai tempi dei tempi la passione pramzàna per la lirica si rinnova con le interminabili code che si formano davanti al Regio prima di una recita della Stagione lirica o del Festival Verdi. Gli amici fanno i turni, si danno il cambio, per essere sempre presenti agli "appelli", pena l'esclusione della fila. Un rito antico e impietoso, che ogni anno solleva polemiche, ma che continua. Giovanni Ferraguti lo ha documentato e ora lo ripropone nella sua rubrica "Una foto, una storia", che firma con lo pseudonimo di Gion Guti. Cliccate qui sotto.

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