O rondanén'na bjanca njgra e znéla / ch'a t'gir al mónd par costruìrt al nì / par ti che téra éla la pu béla? / parchè la vris andär a vèddor mi. / Mo l'è Pärma ch'l'è speciäla / pjén'na äd vióli profumädi / e l'è tanta muzicäla / da fär tutti un po' cantär. / Int’il gróndi cuànd a pióva / l’àcua t‘ f a la sérenäda / e in-t-il tòrri traforädi / dvénta muzica anca al vént. /O lezgnolén ch’a t’ gh’é la góla dòra / indo ät imparé a cantär csi bén? / Al to gorghègg da ‘dentor tutti al fóra / e il coppiètti alóra is fan l’océn. / J’ò imparé a stär su ‘na pianta / cla se spécia in-t-un laghètt / indo gh’é un izolètta / con di ciggn bianch e morètt. / Tutt il siri là sentiva / i béj cant ädla coräla / e ’l me cór picén al capiva / che csì sól a s’ pól cantär.


lunedì 26 aprile 2010

La nuova puntata di "Su il sipario"

"CENERENTOLA", "MANON"
E "LUISA MILLER"

In questa puntata di "Su il sipario" Paolo Zoppi si occupa di tre opere: "Cenerentola", che è stata contrastata al Valli di Reggio Emilia, una deludente "Manon Lescaut" a Piacenza e "Luisa Miller" che invece ha avuto successo al Regio di Torino
Applausi per i cantanti, ma "buuu" e fischi per la regia di Daniele Abbado al Teatro Valli di Reggio Emilia, dove è andata in scena "Cenerentola" di Rossini. Modestissima la "Manon Lescaut" di Puccini a Piacenza, nonostante abbia ben figurato la protagonista, Amarilli Nizza. Successo invece al Regio di Torino della verdiana "Luisa Miller". Delle tre opere fa le recensioni il nostro Paolo Zoppi nella rubrica "Su il sipario" di questa settimana.
(Nella foto: La "Cenerentola" al Valli)

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