O rondanén'na bjanca njgra e znéla / ch'a t'gir al mónd par costruìrt al nì / par ti che téra éla la pu béla? / parchè la vris andär a vèddor mi. / Mo l'è Pärma ch'l'è speciäla / pjén'na äd vióli profumädi / e l'è tanta muzicäla / da fär tutti un po' cantär. / Int’il gróndi cuànd a pióva / l’àcua t‘ f a la sérenäda / e in-t-il tòrri traforädi / dvénta muzica anca al vént. /O lezgnolén ch’a t’ gh’é la góla dòra / indo ät imparé a cantär csi bén? / Al to gorghègg da ‘dentor tutti al fóra / e il coppiètti alóra is fan l’océn. / J’ò imparé a stär su ‘na pianta / cla se spécia in-t-un laghètt / indo gh’é un izolètta / con di ciggn bianch e morètt. / Tutt il siri là sentiva / i béj cant ädla coräla / e ’l me cór picén al capiva / che csì sól a s’ pól cantär.


sabato 16 maggio 2009

In diretta da Cittadella: TRIONFO!!!

SOGNO REALIZZATO:
IL PARMA RITORNA
IN SERIE A
(tifosi crociati felici in campo)

Risultato finale

CITTADELLA 2
PARMA 2
Al 4' del Pt: autorete di Pesoli
Al 32' del Pt: Reginaldo
Al 5' del St: Meggiorini
Al 41' del St: Meggiorini

SASSUOLO 2
LIVORNO 3
Al 13' del St: Miglionico
Al 15' del St: Danilevicius
Al 17' del St: Zampagna
Al 34' del St: Noselli
Al 47' del St: Danilevicius


Vantaggio sul Livorno  +7
IL PARMA RITORNA
IN SERIE A

TOMMASO GHIRARDI, presidente del Parma: "È un bel momento. Ce lo meritavamo. È la vittoria di tutti. Della città, dei tifosi, un po' anche mia. Questa è la mia serie A, dei parmigiani, dei miei amici, della gente che mi vuole bene"
PIERO VIGNALI, sindaco di Parma: "Una grande gioia, soprattutto per la città, perché il Parma calcio è un elemento strategico come veicolo della nostra città per il mondo. Il rapporto tra la città e la squadra è sempre stato straordinario, sia in A, negli anni passati, sia in B quest'anno. Un grazie soprattutto alla squadra e alla società".

Nessun commento: